Saturday, December 22, 2007

trimakasih ibu..

ada perempuan yang sederhana, lugu, apa adanya, gak neko-neko, just ordinary women.
dari rahimnya aku dilahirkan.. dialah ibuku. meskipun ibuku tidak berpendidikan tinggi, tapi aku sangat berkecukupan ASI. dari ibu jualah aku tahu pentingnya sarapan pagi..hah bagaimana tidak? aku tidak akan diijinkan keluar rumah sebelum sarapan pagi..itu kenanganku waktu kecil dulu..
sekarang setelah aku dewasa..aku mewarisi ketangguhan ibu..tough dalam mengarungi hidup ini..tapi aku juga diwarisi gampang kena sariawan juga..tapi gpp..sekarang udah teratasi.
entah dengan apa yang sepadan untuk ungkapkan terima kasihku yg dalam..hanya satu komentar yang pantas buat ibuku..ibuku yang hebat
selamat hari ibu..
persembahan untuk semua ibu yang gagah perkasa seperti ibuku

No comments:

Post a Comment