Tuesday, April 8, 2008

Gejolak Rasa

Hari ini hatiku begitu sendu. Dimulai dengan tadi malam sebenarnya. Tapi tadi malam terlalu lelah. Sehingga tak sempat aku berpikir, aku sudah terlelap. Entah kenapa, aku juga tidak tahu. Sepertinya aku akan kehilangan sesuatu. Sesuatu itu bukan barang yang bisa digantikan dengan membelinya lagi di toko. Ah, perempuan memang mudah terbuai perasaan. Setangguh apapun, memang kodratnya begitu..(setahuku..perhaps wrong) Ketakutan akan kehilangan teman yang kusayang??? Mungkin…Ah, Apakah keterus terangan akan membuat aku kehilangan dia sebagai teman? Aku tidak tahu. Itu belum terbukti. It takes time to prove it. Kenapa aku begitu risau? Bukankah teman itu memang selalu datang dan pergi, dan yang teringgal adalah teman yang betul-betul teman. Bukan teman yang sekedar kenal, terus kemudian sibuk dengan diri sendiri?kalau memang dia masuk dalam kelompok teman yang hanya datang kemudian pergi, kenapa aku harus gundah gulana? Toh akan ada lagi teman yang datang seiring dengan kemajuan kehidupanku? Entahlah.. Hari-hari ke depan mungkin aku sudah terlalu sibuk untuk memikirkan ini. cheers up babe !!

No comments:

Post a Comment